Selamat datang ke blog ini, ianya tentang cinta, kesedihan, tips mengenai cinta, keluarga, dan ianya tentang kita! Tinggalkan komen anda di setiap entri dengan pertanyaan. Terima kasih.
Showing posts with label hari raya. Show all posts
Showing posts with label hari raya. Show all posts

Tips Hubungan : Antara BF/GF dan Skandal

Yeah, seperti biase. Masih lagi dengan entri yang mampu membuat korang terpegun dan berfikir sejenak. Antara BF/GF dan scandal, mayb ramai antara kite yang masih lagi suke memasang scandal even dah ade BF/GF. For what scandal tu actually? Sebab korang kurang kasih syg dari BF/GF? Or sebab korang suke perwatakan and die ade paras rupe yang cantik/handsome? Then korang nak die jadi sumone yang korang boleh syg tapi tak perlu nak break dengan BF/GF anda. Kan? Or scandal is just for fun and die hanye sumone yang korang boleh luahkan perasaan if korang ade problem dengan BF/GF korang?


Yeah, maybe kebanyakan dari korang pasang scandal sebab korang takut dan masih sayang lagi BF/GF korang yang sudah sedia ada. Tapi dalam mase yang same korang juga dah mule rasa sayang pade orang lain. Macam mane nak selesaikan masalah korang ni?
Takkan duduk kat rumah makan ketupat dan lontong masalah selesai. Makan lontong pun boleh buat sembelit tau? Haha, inikan ketupat, separuh nasi separuh bubur. Yeke? (Pakar tolong setelkan masalah aku, haha).

Selamat Hari Raya - MV Raya di Kinabalu by Alvin MY

Haaa, sempena hari raya yang dah nak dekat ni. Ape kate korang dengar lagu raye yang terbaru dari Alvin MY Infinatez. Die ni antara cousin aku yang berjaya. Haahaha. So, sebagai  proud Sabahan, dengarlah lagu raya versi Jazz ni .Yeahh. Cheers Alvin



Sila komen lagu ini ok :)


Setiap entri yang ditulis adalah dibawah pengiktirafan Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.