Selamat datang ke blog ini, ianya tentang cinta, kesedihan, tips mengenai cinta, keluarga, dan ianya tentang kita! Tinggalkan komen anda di setiap entri dengan pertanyaan. Terima kasih.

A lil' piece of Emotion

hari ni cam biase la sperti hari2 sblum ni. keje,keje n keje. not bad la 2day coz got reservation byk. n aku pun da mule nak kawtim ngan manager aku. tgh tgu gaji nk mletup je. hahha
hrp2 nnt aderla above 2000rm, coz if got more then it aq nk postponed study aq. tu yg aq target skg.

imagine nw age aku 18++ but gaji aku dah above 2000rm/month. hahaha. nk smbg study nnt pun sng. i had 2 achieve d target la. no worry la, ni ellmo la. hahahhaha. wat i said, i'll do it on my own way. wtv hlgn pun no hal punye. ahahha.

tp best doe, afta blik keje aku ngan duck aka faris msti mnjerit ats moto smbil blik umah. hahahha
rilis tensen doe. seyes puas hati. pas2 nnt kacau org2 yg lalu kat tpi jln, jrit kat dorg. tp pki helmet la. hahhaha. best doe rilis tensen. hahahahhahahah. waahhahhahhhhhhhhhhhh

p/s = i love wat i done. hahah

0 comments:

Post a Comment


Setiap entri yang ditulis adalah dibawah pengiktirafan Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.