Selamat datang ke blog ini, ianya tentang cinta, kesedihan, tips mengenai cinta, keluarga, dan ianya tentang kita! Tinggalkan komen anda di setiap entri dengan pertanyaan. Terima kasih.

Giving out a stress life!

Yeah, as u kno, jadi student ni bkn nye best sgt pun. Lagi2 klau klas pagi n ptg ade. Tambah-tambah lagi dgn musim hujan waktu petang mmg lagi cam haram la. Yerla, aku kan penunggang motorsikal. Ujan panas tu sume kne jadi perkara biasa utk aku. Sapela aku, kereta pun tade. Yg ade cume laptop ni, hp k800i aku n motor kriss hitam yg dah uzur tuh. X lupe juge kepade subwoofer aku sonic gear evo 7, flat tv panasonic n ape2 jela. Haa, dan juge hamster aku yg dah tinggal sekor, Jenny didalam rumahnye yg kje nk gigit aku je. Hahah. Dah mrepek dah ni.

Hurmm, letih doe asyik klas ptg je. N then tautau da ade test dah. Lagi la cam siot, lgsg jam aku time business math test. Huuuuu, aku pun xtau ouh. Semenjak musim ujan ni aku mnjg duk umah je, ptg ke mlm ke sume aku duk dpan lappy ni je. Hahaha. Letih letih. Pimple pun da naik dah, grrr. Rambut pun same je x pnjg2. Ntah bile aku nak ensem tah. Hahahha. Xpexpe, nnt rmbut aku da pnjg, aku post sume pict kat blog ni k. Biar korg tatap n uat wallpaper serta poster di bilik. Hahhaha. Dah la, terase cam nk tdo lak. Ape2 pun jgn lupe lyn lagu-lagu lame melayu rock. Hahah. Daaaa

0 comments:

Post a Comment


Setiap entri yang ditulis adalah dibawah pengiktirafan Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.