Selamat datang ke blog ini, ianya tentang cinta, kesedihan, tips mengenai cinta, keluarga, dan ianya tentang kita! Tinggalkan komen anda di setiap entri dengan pertanyaan. Terima kasih.

You should hear this SONG

Haha, back when i am just 6years old. My father always turn around a country genre song. Haha. Bile balik kampung je mesti dengar lagu ni. But dulu pakai tape jerla. 12tahun lepas kan. Kereta mane ade pakai cd ag. Haha. N now, aku tringat balik lagu2 tuh. But skit je dapat cari balik koz x igt title die. Huh. Actually dlu aku duk sabah ngan parents aku, smpi umo 8 tahun aku n kakak aku 2org kne hantar g semenanjung (KL) plak duk ngan makcik aku. Dats bcoz mak aku xnk kitorg serabut dengan hal rumah tangga die n ayah aku. Haha

2 tahun gak la duk terpisah ngan parent aku koz dorg kne setelkan hal court untuk perceraian. Wtv. But itu x bermaksud aku amek kisah psl hal dorg. Haha, aku lgsg x kisah sbb itu hal antara my mum n dad. They had done their best to raise us n aku bersyukur sebab dapat dorg as parent aku. K.

Haha, rase cam da lari tajuk plak. Actually aku nk korg dgr lagu2 ni. Best doe. Tenang je. Here is d list of my old fav song.

  • Alan Jackson - Everything I Love
  • Alan Jackson - Little Bitty
  • Deep Purple - Soldier of Fortune
  • Deep Purple - Smoke on The Water
Tu je kot yg aku dpt cari. Haha, i miss my dad. yeah. Seriously, i am really glad to hav a dad like u bcoz i had d same mind as u, n all d thing u have. Yeahhhh

0 comments:

Post a Comment


Setiap entri yang ditulis adalah dibawah pengiktirafan Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.